قالیشویی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان طراحی سایت و توسعه وب و آدرس bistdesigners.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 52
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 49
:: بازدید هفته : 52
:: بازدید ماه : 52
:: بازدید سال : 73
:: بازدید کلی : 300

RSS

Powered By
loxblog.Com

قالیشویی
دو شنبه 6 اسفند 1397 ساعت 20:47 | بازدید : 31 | نوشته ‌شده به دست علی سام | ( نظرات )

قالیشویی در قدیم دستی انجام می شد که لوازم مورد نیاز تنها آب ،جارو و صابون رختشویی بود. اما امروزه به عنوان یک شغل رسمی در کشورمان ثبت شده است که تحت نظر اتحادیه می باشد. اتحادیه صنف قالیشویان در سال 1351 در تهران تاسیس شد. اولین قالیشویی های صنعتی در تهران از اوایل دهه 40 شمسی به فعالیت مشغول شدند. شاید برای ما ایرانی ها قالیشویی یک آیین نوروزی باشد اما امروزه صنعتی است با چند شغل وابسته.امروزه دستگاه های تمام اتوماتیک جای استفاده از روشهای شستشوی سنتی را گرفته‌اند این دستگاه ها با کمترین نیاز به منابع انسانی قادر خواهند بود روزانه ده‌ها هزار متر فرش را غبارگیری شستشو و خشک کنند. مجاز و معتبر بودن قالیشویی و مصوب بودن نرخ قیمت باید از اولویت های ما در شناسایی بهترین قالیشویی باشد. از نام و اعتبار شرکت می‌توان از طریق استعلام گرفتن از اتحادیه قالیشویان اطمینان حاصل کرد.

 

کارخانه قالیشویی افرا

کارخانه قالیشویی افرا واقع در شهرک چرمشهر محور تهران- ورامین فعالیت خود را از سال 1394 شروع کرده است. این کارخانه همزمان با تغییرات زندگی مدرن و با استفاده از تکنولوژی روز به ارائه سرویس های خود می پردازد. شستشوی قالی را از طریق بهترین مواد شوینده خارجی وخشک کردن آن را از طریق مدرن ترین روش آبگیری انجام میدهد.مراحلی که این قالیشویی مکانیزه عمل می کند شامل غبار گیری با دستگاه های نانو تکنولوژی،شستشوی یکدست با دستگاه های اتوماتیک،خشک کردن به روش صنعتی یا گرمخانه گازی،بازرسی کارشناسان جهت کنترل کیفیت و رفو و لکه گیری است. این قالیشویی در لیست مجاز و معتبر اتحادیه می باشد که استعلام گرفتن آن شما را مطمئن می کند. این قالیشویی معتبر تفاوتی بین فرش های ورودی نمی گذارد و همه آنها را با یک دقت، کیفیت و مواد شوینده مرغوب میشویدو وجه اضافی از مشتری طلب نمی کند. در این کارخانه فرش دستباف به صورت تخصصی و بدون استفاده از دستگاه جهت حفظ سلامت فرش شسته میشود به علاوه مرمت،دارکشی و لکه برداری آن از دیگر خدمات می باشد.

تعرفه خدمات

قیمت ها در کارخانه افرا شفاف است که بر طبق اتحادیه تعیین می شود. قیمت شستشو بسته به نوع شستشو و نوع فرش متغیر است.این کارخانه مبلغ نهایی سفارش را با محاسبه هزینه‌های حمل به مشتری اعلام می کندو تعهد می‌دهد که مشتری لزومی ندارد مبلغی بیشتر از مبلغ ذکر شده پرداخت کند. یکی دیگر از مزایای مصوب بودن نرخ قالیشویی بر طبق اتحادیه قالیشویی این است که دیگر نمی توان فریب برخی قالیشویی ها در مورد اضافه کردن هزینه در ارتباط با لکه بری،سفید شویی در قالی هایی که نیاز نیست را خورد. قیمت به صورت مترمربع محاسبه می شود و بستگی به جنس متریال کار شده در فرش دارد. فرش دستباف و نفیس در کارخانه افراد زیر نظر متخصصین شستشو می شود تا کوچکترین آسیبی به آن نرسد.بازه زمانی دریافت و تحویل فرش ها در کارخانه افراد کاملاً دقیق است. هزینه های کارشناسی از فرش کاملاً رایگان می‌باشد. همچنان نگران حمل و نقل فرشها نباشید،افرا فرش ها را با هماهنگی قبلی تحویل می‌گیرد و بعد به صورت لول شده و بسته بندی شده تحویل می دهد. شستشوی فرش در بازه زمانی منظم از ضروری ترین وظایف است. تمامی فرش های ارائه داده شده دارای ضمانت نامه کتبی می باشند.

منبع : http://bistdesign.parsiblog.com/Posts/19/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: